Menu
Winkelwagen

Veel gestelde vragen:

WERKING

Op Stigastore vind je gemakkelijk en snel het product dat je zoekt. In de navigatie bovenaan vind je de categorie, het type van machine of accessoire van het product dat je zoekt. Of nog eenvoudiger is gewoon beginnen zoeken met het zoekveld bovenaan. 

Als je het gewenste product hebt gevonden, klik je bovenaan op het winkelkarretje of op bestellen. Daar vind je een overzicht van uw bestelling. Om een bestelling te kunnen plaatsen, dient u eerst in te loggen of te registreren indien u voor de eerste keer iets aankoopt. Nadien kunt u uw bestelling afrekenen waarbij u uw betaalmethode kiest. Na uw betaling wordt uw bestelling per mail bevestigd.

Als u uw wachtwoord vergeten bent dan kunt u op account klikken en verder ‘wachtwoord vergeten’ aanklikken. Nadat u op deze pagina uw e-mailadres hebt ingevuld ontvangt u van ons een mailtje met daarin een link om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.

VERZENDING

Ja, bij het bestellen van uw artikel kan u er voor kiezen om uw bestelling gratis af te halen in onze showroom te Nevele. U krijgt van ons een seintje via e-mail of telefoon van zodra uw bestelling klaar staat voor afhaling. Het afhalen van uw product is volledig gratis. U kan natuurlijk ook altijd zelf een grasmaaier/tuinmachine komen uitkiezen in onze showroom zonder online een bestelling te plaatsen.


Ons adres is:

Coppens Buitenconcept
Landegemstraat 3
9850 Nevele (Deinze)


De totale verzendkost is steeds zichtbaar in het winkelmandje bij het bestellen van het gekozen artikel.

Levering aan huis
:

De correcte verzendkosten worden steeds aangegeven in het winkelmandje, de verzending is in bepaalde gevallen gratis. Als je een levering naar het buitenland wenst, neem dan contact op met onze klantenservice. Let er op dat je bij levering aan huis het bedrag van je bestelling op voorhand dient te betalen. Vanaf het moment dat we uw betaling ontvangen hebben, wordt uw pakket opgestuurd. De eventuele verzendkosten van de barbecue worden bij de bestelling vermeld.
Afhalen in onze showroom:


Je krijgt van ons een seintje via e-mail of telefoon van zodra uw bestelling klaar staat voor afhaling. Het afhalen van uw product is volledig gratis.

Ons adres is:
Coppens Buitenconcept
Landegemstraat 3
9850 Nevele (Deinze)

Als er niemand aanwezig is om de bestelling te ontvangen zal de verzendingsdienst de bestelling op een ander moment nog eens opnieuw aanbieden. Als er dan nog steeds niemand aanwezig is, zal u een brief in de bus krijgen met daarop het tijdstip dat u uw pakket kan afhalen in het dichtstbijzijnde Bpost- of opslagkantoor. Indien de levering gebeurt door een andere dienst dan zal er op voorhand een tijdstip van levering afgesproken worden.
Van zodra wij uw betaling ontvangen, wordt uw bestelling verwerkt en klaargemaakt voor verzending. Als de bestelling bij ons verzonden wordt ontvangt u een mail met de verzendbevestiging en afhankelijk van het gewicht en het formaat van uw bestelling zal dat ongeveer 2 tot 10 werkdagen duren. Indien het artikel niet voorradig is, wordt u hiervan snel op de hoogte gebracht.
Momenteel verzenden wij enkel naar België en Nederland. Naar Nederland verzenden we enkel pakketten die minder wegen dan 30kg. De verzendkosten naar Nederland kunnen iets verschillen met die naar België. De juiste verzendingskosten ziet u in het winkelwagentje. Indien u de bestelling graag in een ander land in ontvangst wilt nemen, dan kan u contact opnemen met onze klantenservice.

BETALING

Bij Stigastore kan je veilig gebruik maken van internetbankieren bij elke Belgische bank om te betalen. Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van jouw eigen bank. Zo kan je betalen zoals je gewoon bent. Maar ook betaling via overschrijving, kredietkaart of kadobon worden aanvaard. Als u uw bestelling komt afhalen in de showroom (Coppens Buitenconcept, Landegemstraat 3, 9850 Nevele) dan betaalt u geen verzendingskosten en kan u in de winkel betalen.


Tijdens het bestelproces kan u opgeven dat u wilt betalen met een kadobon, vul vervolgens de unieke code in die u vindt op de kadobon op de betaalpagina.

Uw online betaling wordt veilig afgehandeld door de online betalingsservice van MultisafePay. Deze service maakt het online betalen in Stigastore mogelijk door online betaalmethodes als iDEAL, Bancontact, Maestro, Visa en Mastercard aan te bieden en zorgt er voor dat de afhandeling van uw transactie op een veilige manier verloopt. Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van jouw eigen bank.
Uw online betaling bij Stigastore wordt afgehandeld door de internet betaalservice MultisafePay. Deze service maakt het online betalen in Stigastore mogelijk door alle veelgebruikte betaalmethodes aan te bieden en zorgt tevens voor de afhandeling van uw transactie. MultisafePay is enkel verantwoordelijk voor de afhandeling van de online betalingen en heeft verder geen invloed op de verwerking van uw online bestellingen bij Stigastore.

GARANTIE EN RETOUR

Komt u alsnog terug op uw aankoop of bent u niet tevreden van uw bestelling? Geen probleem. Bij Stigastore kan u een bestelling zonder boete binnen 14 kalenderdagen na ontvangst ruilen of retourneren, volgens het herroepingsrecht in België. De bestelling moet wel compleet en ongebruikt zijn en nog steeds in de oorspronkelijke en onbeschadigde verpakking zitten. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Als uw artikel mankementen vertoont binnen de garantieperiode kan u onze klantenservice contacteren, dan zorgt Stigastore voor een gratis oplossing voor het probleem. 

Als uw artikel mankementen vertoont buiten de garantieperiode, dan kan u onze klantenservice contacteren voor een eventuele herstelling. Voor deze herstelling zal wel een vergoeding aangerekend worden.

CONTACT

U kan ons altijd contacteren via onze klantenservice, via mail: info@Stigastore.be of via de telefoon: 09/371.59.22. Telefonisch contact is enkel mogelijk tijdens de openingsuren.

Op maandag, zon- en feestdagen is geen telefonische contact mogelijk.