• Ruim assortiment
  • Vandaag besteld, morgen verzonden
Vandaag gesloten

FAQ's - Categorie: Garantie en retour

Artikel stuk buiten de garantieperiode?

Als uw artikel mankementen vertoont buiten de garantieperiode, dan kan u onze klantenservice contacteren voor een eventuele herstelling. Voor deze herstelling zal wel een vergoeding aangerekend worden.

Artikel stuk binnen de garantieperiode?

Als uw artikel mankementen vertoont binnen de garantieperiode kan u onze klantenservice contacteren, dan zorgt Stigastore voor een gratis oplossing voor het probleem.

Kan ik mijn product retourneren?

Komt u alsnog terug op uw aankoop of bent u niet tevreden van uw bestelling? Geen probleem. Bij Stigastore kan u een bestelling zonder boete binnen 14 kalenderdagen na ontvangst ruilen of retourneren, volgens het herroepingsrecht in België. De bestelling moet wel compleet en ongebruikt zijn en nog steeds in de oorspronkelijke en onbeschadigde verpakking zitten. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.