• Ruim assortiment
  • Vandaag besteld, morgen verzonden
Vandaag gesloten

FAQ's - Categorie: Betaling

Waarom staat er Mollie op mijn rekeningafschrift?

Uw online betaling bij Stigastore wordt afgehandeld door de internet betaalservice Mollie. Deze service maakt het online betalen in Stigastore mogelijk door alle veelgebruikte betaalmethodes aan te bieden en zorgt tevens voor de afhandeling van uw transactie. Mollie is enkel verantwoordelijk voor de afhandeling van de online betalingen en heeft verder geen invloed op de verwerking van uw online bestellingen bij Stigastore.

Is mijn online betaling veilig?

Uw online betaling wordt veilig afgehandeld door de online betalingsservice van Mollie. Deze service maakt het online betalen in Stigastore mogelijk door online betaalmethodes als iDEAL, Bancontact, Maestro, Visa en Mastercard aan te bieden en zorgt er voor dat de afhandeling van uw transactie op een veilige manier verloopt. Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van jouw eigen bank.

Hoe wissel ik een (digitale) kadobon in?

Tijdens het bestelproces kan u opgeven dat u wilt betalen met een kadobon, vul vervolgens de unieke code in die u vindt op de kadobon op de betaalpagina.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

Bij Stigastore kan je veilig gebruik maken van internetbankieren bij elke Belgische bank om te betalen. Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van jouw eigen bank. Zo kan je betalen zoals je gewoon bent. Maar ook betaling via overschrijving, kredietkaart of kadobon worden aanvaard. Als u uw bestelling komt afhalen in de showroom (Coppens Buitenconcept, Landegemstraat 3, 9850 Nevele) dan betaalt u geen verzendingskosten en kan u in de winkel betalen.